marți, 9 decembrie 2014

Harap-Alb şi Mircea... Arapu


Frecventez încă de la înfiinţarea sa Târgul de carte Gaudeamus.  Dacă ești iubitor de literatură (indiferent dacă e scrisă sau desenată),  ai o plăcere indimenticabilă să te pierzi printre munții de cărți, să te regăsești în compania unor prieteni cititori,  sau scriitori, să primeşti autografe personalizate şi să bei câte o bere în compania lor (sau o cafea,  la cel mai simpatic cafegiu de la noi, "Delicatese"  Florescu, de unde am cumpărat şi ciocolată..."Klaus"). Iar seara,  când pleci din această gigantică peşteră a lui Ali-Baba, să târîi după tine un sac plin de ... comori. 
Şi de această dată am cumpărat mai multe cărţi: SF, BD, precum şi monumentalul volum Istoria lui Corto Maltese, pirat, anarhist şi visător, apărută la editura Polirom, sub semnătura lui Mircea Mihăieş. Dar despre această carte  voi scrie când o voi termina de citit.

În schimb, pe blogul revistei HAC am avut plăcerea să scriu despre un albumaş simpatic, pe care l-am achiziţionat de la standul editurii  Casa Radio,  Harap-Alb,  desenat de un alt "arap"... Mircea Arapu.  Frumoasă coincidenţă, nu-i aşa ? O altă coincidenţă este faptul că scenariul  piesei de teatru radiofonic Harap-Alb a fost semnat de un scriitor care a  conceput şi numeroase scenarii de benzi desenate, Vasile Mănuceanu.


Aşa încât, dacă vă interesează subiectul, vă invit să citiţi articolul meu pe blogul revistei HAC şi să achiziţionaţi albumaşul. Pentru copiii dvs. ar putea  fi un frumos cadou de Crăciun.

(c) Casa Radio

(c) Casa Radio

Niciun comentariu: